بهتره سر این بحث جدال نکنید با اینکه تجربه ی تلخی از ati دارم و از amd و محصولاتش متنفرم اما این حرف دوستان که میگن بهترین کارت سری 5000 هست درسته و من واقعا شیفته ی این سری کارت شدم.
نمی خوام طرفداری شرکتی رو بکنم ولی به نظر من انویدیا داره سیاست به خرج میده و در حال اجرای پروژه ی سنگینی هست که میخواد یکباره دنیای کارت های گرافیکی رو دگرگون کنه که دیگه شرکتی مثل amd نتونه بین کاربران و گیمرها جایی داشته باشه که ابته نباید این رو نادیده گرفت که همیشه هر شرکتی کاربران علاقهمند به خودش رو داشته و خواهد داشت.







Bookmarks